DIAGNOSE/REPARATIE
Hoe herkenbaar is de volgende casus:
Help! Mijn Laptop of Computer doet het niet meer door een bepaalde reden, op een moment dat je haar het hardste nodig hebt. Ze moet nagekeken en/of gerepareerd worden en u wilt weten of mijn multimedia apparaat nog wel te redden is. Welke kosten ga ik krijgen als ik haar toe vertrouw aan Service voor PC en wat is hun plan van aanpak?
Wij gaan pas tot repareren over als wij een betrouwbare diagnose hebben kunnen stellen
voor uw geconstateerde problemen met uw Laptop of Computer op gebied van Hardware
en Software.
Dit alles zullen wij tegen een eerlijke prijs voor u uitvoeren, in goed
overleg met u als onze klant!
Het stellen van de diagnose en reparatie gaat als volgt
te werk:
Wij komen bij u thuis voor een * intakegesprek en stellen daar de eerste diagnose
vast voor een mogelijke oplossing van uw probleem. Mogelijk kunnen wij het ter plaatse
oplossen en anders nemen we haar mee voor verder onderzoek. Is het nog te verhelpen
dan gaan wij over tot reparatie. De diagnose kosten zullen dan komen te vervallen.
*
De (eerste keer) intake is bedoelt om er voor te zorgen dat wij u en uw product beter
leren kennen, waarvan wij een verslagje maken ter naslag om het proces te versnellen
en vermijdbare kosten in de toekomst te voorkomen., Door ons advies tijdens dit
gesprek ter harte te nemen.
Op onze algemene prijslijst voor service voor PC vindt
u alles netjes op een rijtje opgesomd.
Neemt u gerust vrijblijvend contact met ons op, wij zijn er om u te helpen en mogelijk om het te verhelpen.